sábado, 30 de junio de 2012

Yüküm Agir Cok Yorgunum





2 comentarios:

  1. Yüküm ağır çok yorgunumGel birde sen yormaOlan oldu giden gittiGel üstümde durmaAklım çoktan firar ettiNe olur hesap sormaCan dayandı can dayandıGönül yandı can dayandıSenin için her acıya her çileye can dayandı yaaar yaar yaaar can yanarHayat denilen şu kavgadaKalbim yenik düştü sevdadaHep sırtımdan vuran şu kahpe dünyadaTEK SENİ SEVDİM BENHEP SENİ SEVDİM YARSende beni anlamassan Başka kim anlaaaar?Herşeyini kaybettim bir tek umudum varUmurumda değil dünya yokluğun yaralarDeprem gibi üzerime çöker hatıralarCan dayandı can dayandıGönül yandı can dayandıSenin için her acıya her çileye can dayandı yaaar yaar yaaar can yanarHayat denilen şu kavgadaKalbim yenik düştü sevdadaHep sırtımdan vuran şu kahpe dünyadaTEK SENİ SEVDİM BENHEP SENİ SEVDİM YARSende beni anlamassan Başka kim anlaaaar?

    ResponderEliminar
  2. Okyanusların İçinde Boğulan Bir Feryadım Ben.
    Sahillerde Çaykalanan Köpüren Yüreğimle Sana Geldim.
    Ellerim Titrerken Sana Yazıyorum....

    Thank You Jade :love:

    ResponderEliminar