miércoles, 4 de julio de 2012

Ahmet Aslan - Susarak Özlüyorum [with lyrics]

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Cn4L4jFIOpw&version=3&hl=en_US&rel=0]

Susarak Özlüyorum

sözcüklerim varmiyor uzaklarina
birer birer düşüyor bütün öpmelerim
ağır yenilgiler alarak ?

adresinde yokluğunu kıyamet bilerek
sadece susarak özlüyorum seni
hiç tanımadan, ne garip ?

sadece susarak özlüyorum seni
hiç tanımadan, ne garip ?

sense uzak, çok uzakta
bir deniz gibisin resimlerde

dokunsan dersim olur, göçerim mecburen
duydum çok sonradan, adın önemli değil
acin ayni tadi veriyor ?

adresinde yokluğunu kıyamet bilerek
sadece susarak özlüyorum seni
hiç tanımadan, ne garip ?

işte buna bıçak çekiyorum
şimdi adı yok, hiç bir sevgilinin
zaman zaman değil simdi
yalnız ben miyim bu ahir zamanda
derviş mekanına aşk ile çağıran
bu ahir zamanda ?

5 comentarios:

  1. Susarak Özlüyorum ....

    ResponderEliminar
  2. LYRIC IN ENGLISH:My words don't reach farMy kisses falling one by oneWith deep defeatsyour absence is judgmentMissing you with silencewithout knowing you, what a mysteryyour absence is judgmentMissing you with silenceyou are far, far awaylike a sea in the pictureIf touch, Dersim*, I migrate perforceI heart after, your name is not importantYour pain tastes sameyour absence is judgmentMissing you with silencewithout knowing you, what a mysteryI draw knife to thisno name of any lovernot sometimes, just nowAm I alone in this recent* timesin the place of dervish* calling with lovein this recent times

    ResponderEliminar
  3. Ne kadar kolay geliyor cogunuza(!)Peki ya Ömrünüzü Seviyorum dediginiz Insanin Ellerine Emanet etmek ?Asil Zor olan ne biliyormusunuz ?Geleceginizin olup olmadigini bilmediginiz Halde InatlaAskla Sevgiyle Sanki Bedeniniz kelepcelenmisteSiz Cirpiniyormuscasina´Sadece O Sadece O` Diyebilmek tir sevmek.Karşılık Beklemeden;sadece susarakta sevilir, Susarakta Özlenilir.Benim sevgim benim gururum... Simdi Ben Ömrümün En Güzel Baharindayım...Kimse bilmiyorki onun bendeki sevgisiyle ben hergun yeni bir bahar yaşıyorum...Ve Susarakta sevilirmiş Bunu öğreniyorum...İnatla bu ümitsiz Sevdamla Mutluyum...

    ResponderEliminar
  4. Kuşlar kadar özgür olmalı insan,Kanat çırptıkça sevdiğine ulaşsan.

    ResponderEliminar
  5. Originally posted by dashafide:Dashadashafide # 05 Temmuz 2012 Perşembe 00:15:03LYRIC IN ENGLISH:
    Thank you sweety angel for lyric

    ResponderEliminar