jueves, 15 de marzo de 2012

Bir Aşk Hikayesi...



2 comentarios:

  1. Is very beautiful dear Wazquecme, I love this poem ....Bizimkisi bir aşk hikayesi Siyah beyaz film gibi biraz Gözyaşı umut ve ihtiras Bizimkisi alev gibi biraz Bizimkisi bir aşk hikayesi Siyah beyaz film gibi biraz Ateşle su dikenle gül gibi Bizimkisi roman gibi biraz Bu güller senin için Bu gönül ikimizin Hiç üzülme ağlama Sen gülümse daima Bizimkisi bir aşk hikayesi Siyah beyaz film gibi biraz Hüzünlü sonbahar kapısından Çıkmak gibi aydınlığa biraz Ne güzeldi değil mi yaşadıklarımız Ne güzeldi Artık ne sen ne de ben Bulamayız o günleri Bazen düşünüyorum da Bende de yanlış bir şeyler vardı galiba diyorum İkimizde kıymetini bilemedik bir şeylerin Hatırlarmısın akşam olur Mumlarımızı yakardık Sen kokunu sürerdin Oda sen kokardı Olmadık şeylere güler Durup dururken ağlardık Güzel havalarda sokaklara çıkardık Bir de kar yağınca kar topu oynardık seninle Sen iskambil kağıtlarından fal bakardın İsteğin çıkmadığında Kağıtları bir daha karardın*******Çok kızardın sigara içtiğime Ve içkime karışırdın Uzun uzun zararlarını anlatırdın bana Arasıra rejim yapardın Tartı bir doğru tartsa Bir yanlış tartardı Yani onunla da anlaşamazdın Komşunun çocukları vardı Bizim kızla oynardı Çocuk bahcesine giderdiniz Ben televizyonda maça bakardım Arasıra arkadaşlar gelir Sohbet ederdik Şurdan burdan konuşurduk işte Benim askerlik hatıralarım Senin doğum hikayelerin bitmezdi İlk tanıştığımız günü hatırlar gülerdik Sen bana üstümde ne vardı diye sorardın Bende her seferinde hatırlamazdım Şimdi hatırlıyorum Kırmızı bir kazak, siyah bir etek Siyah çoraplar,Kırmızı pabuçların Ve bir Perşembe günü saat 2'yi 4 geçiyordu İkimizde önümüze bakmamıştık çarpıştık önce Sen pardon dedin sonra ben yere düşen kitaplarını topladım Gözgöze geldik ve başladık Film gibi yani Son mektubunu dün aldım Teşekkür ederim Ben sana yazmıştım grip salgını var demiştim Bak yine gribe yakalanmışsın Neyse geçmiş olsun Buralarda da hava soğuk ama hasta falan değilim Bu gözlüklerle başım dertte Hayat işte yuvarlanıp gidiyoruz Hepinizi çok özledim.....

    ResponderEliminar
  2. Thanks Dear Dasha.. :love: For sharing the words of this song here...Stay With Love :heart:

    ResponderEliminar