miércoles, 25 de abril de 2012

SEZEN AKSU..Dansöz Dünya..

9 comentarios:

  1. wooo now you speech turkish language :happy: ;) :king:

    ResponderEliminar
  2. waaaw Woo a nice video, a turkish song with a film of South America (Mexico) good link back :) :flirt:

    ResponderEliminar
  3. Composing is not difficult, how difficult is to drop the notes under the table superfluous.

    ResponderEliminar
  4. Woo teşekkürler Sezen Aksu'nun bu güzel şarkısı için...Sen Türkçeyi çok iyi biliyorsun.Türkiye'de yaşadın mı yoksa?Yoksa Türk müsün merak ettim.

    ResponderEliminar
  5. Ben mutlu oldum senin Türkçe yazmana...I'm happy to write about your Turkish..Thank you woo...

    ResponderEliminar
  6. rica ederim .. yeni yeniden :)

    ResponderEliminar
  7. Originally posted by marmarali70:Woo teşekkürler Sezen Aksu'nun bu güzel şarkısı için...Sen Türkçeyi çok iyi biliyorsun.Türkiye'de yaşadın mı yoksa?Yoksa Türk müsün merak ettim.
    :D :D herkesle paylaşım için teşekkür
    ve şimdi mr MARMARALI ..
    Ben sadece birkaç Türk arkadaşlarıyla şanslı bir adamım
    kim bana bazı Türkçe dersleri vermek

    ve Amca Google için teşekkür ederim ! :up:

    ResponderEliminar
  8. I'm still learning the slmler / tskler terms :) rica ederim Dasha :queen: :coffee: :coffee:

    ResponderEliminar
  9. tsk ederim Dasha :queen: :love:

    ResponderEliminar